- პროექტში გამოყენებული ცოდნა
- პროექტზე მუშაობისას დავეყრდენით სხვადასხვა სასკოლო დისციპლინაში მიღებულ ცოდნასა და უნარს.
- ისტორიის მიმარტულებით მუშაობისას გამოვიყენეთ სოფელ პირველ მაისტან და მის შემოგარენტან დაკავშირებული ისტორიული ფაქტების ცოდნა. დავახარისხეთ უხუცესებთან გასაუბრების შედეგად მოპოვებული მასალები.
- ქართულში-მოვახდინეთ ფოლკლორული მასალების მოძიება, ავიღეთ ინტერვიუ სოფლის უხუცესებთან _ ნოდარ და დურუ კობახიძეებტან, არეთა ჩოკორაიასთან რეზო და ედემ თოდუებთან, ვაინა ბუკიასთან.
- გეოგრაფიაში მიღებული უნარ-ჩვევები გამოგვადგა პროექტის ფარგლებში მოსაძიებელი ადგილმდებარეობის განსაზღვრაში. ჩვენი საძიებელი მარშუტის დაგეგმვაში.
- გარდა სასკოლო დისციპლინებისა, პროექტზე მუშაობისას გამოვიყენეთ არასასკოლო სფეროსი მიღებული ცოდნა, გამოცდილება და უნარიფოტოგრაფია_ადგილზე ფოტოების გადაღებისას. პროექტის რესურსები
- პროექტზე მუშაობისას გამოვიყენეთ სხვადასხვა რესურსები და პირობითად იგი რამდენიმე სახეობად დავყავით.
- ადამიანური რესურსები მასწავლებლები ჩვენი სკლოიდან: შორენა ბუკია და ცისანა რატია. სოფლის უხუცესები: ნოდარ კობახიძე, დურუ კობაკიძე, არეთა ჩოკორაია, რეზო თოდუა, ვაინა ბუკია, ღუღუნი კვიკვინია, ედემი ტოდუა და სხვა.
- მუზეუმის თანამშრომელები; ლატავრა ბუკია,დარეჯან ცხადაია
- მშობლები...............
- ტექნიკა:ფოტოაპარატი,კომპიუტერი და პრინტერი.
- მუზეუმები; ხობის მხარეთმცოდნეობის და ზუგდიდის ეთნოგრაფიული.
- ხობის რაიონული,სკოლის და საოჯახო ბიბლიოთეკის რესურსები. გამოყენებული ლიტერატურა
- არქანჯელო ლამბერტი-,,სამეგრელოს აღწერა". გამომცემლობა ,,აიეტი'' _1991 წელი
- ქრისტეფორე დე კასტელი ,,ცნობები და ალბომი საქართველოს შესახებ". მეცნიერება 1977 წელი.
- ს. ჯამაშია, ბერზენიშვილი _,,საქართველოს ისტორია''.
- გ.ჩიტაია-,,ფოთისა და ხობის ეპარქია''. გამომცემლობა,,ცოტნე'', 2007 წელი
- მარლთმადიდებლური კალენდარი- ფოთის ეპარქია 2002 წელი
- ი.ჯავახისვილი-,,ქართველი ერის ისტორია''.
- ჟურნალი ,,ცოტნეიდელი'' მე-2 ტომიფაზისის საერო აკადემიის სამეცნიერო კომფერენციის მასალები. თბილისი, გამომცემლობა ,,ფაზისი'' 2005-2008 წწ.
- გაზეთები:,,კვირის პალიტრა".14-20 მე-7.2003 წელი.
პროექტში გამოყენებული ცოდნა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий